مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اجرای طرح نور مطالبه‌ عمومی است 

حجت الاسلام «شریف تبار» با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور آن را مطالبه‌ عمومی دانست.
کد خبر: ۶۶۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 18April 2024

اجرای طرح نور مطالبه‌ عمومی است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: اجرای طرح نور که توسط نیرو‌های پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولین در این مسئله است.

حجت الاسلام شریف تبار با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد: توجه به امر عفاف و حجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی خانواد‌ها برای همین مسئله است.

وی با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف در هر جامعه‌ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می‌کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب اشاره و بیان داشت: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت، نا"آگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی‌بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می‌کنند، ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی‌آیند و همراهی نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار